Zamknij
E-zakupy - Informacje

Emarketing Experts stworzy internetowy sklep zegarków Viceroy

Witold Sokołowski, 2013-06-07 13:24:55

Współpraca Emarketing Experts z marką Viceroy wynika z poszerzeniem umowy pomiędzy agencją a firmą Beauty Trends Style, spółki o szwajcarskich korzeniach, która wprowadza marki modowe na rynki Europy Wschodniej i Centralnej. W ramach kolejnego projektu Emarketing Experts zostało powierzone stworzenie pierwszego na świecie sklepu on-line marki Viceroy, który ruszy już w lipcu br. oraz obsługa w mediach społecznościowych.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Emarketing Experts. Wszystko przebiega wzorowo i dlatego właśnie postanowiliśmy kontynuować ją przy kolejnej naszej marce. Jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu agencji na polskim rynku i naszej znajomości branży uda nam się wspólnie odnieść sukces – powiedział dr Peter Dreher, odpowiedzialny za działania online firmy BTS.

Zegarki Viceroy to już kolejna duża, zagraniczna marka w portfolio agencji. - Cieszymy się, że nasza współpraca tak dobrze się rozwija. Zaufanie jakim obdarza nas firma Beauty Trends Style jest dla nas bardzo cenne i znacznie ułatwia współpracę - mówi Mariusz Lisiecki, Co-Managing Director, Emarketing Experts.

Viceroy to szwajcarska marka z ponad sześćdziesięcioletnim doświadczeniem produkująca ekskluzywne zegarki oraz wysokiej klasy biżuterię. Niezwykłe połączenie szwajcarskiej precyzji i hiszpański design nadaje jej charakterystyczne cechy.

Obecnie twarzą marki jest kierowca F1 Fernando Alonso, a jednym z jej najnowszych produktów linia zegarków inspirowana bolidami F1. Viceroy sponsoruje drużynę piłkarską Real Madryt. Wcześniej ambasadorami marki byli m.in. Antonio Banderas, Shakira, Melanie Griffith oraz Julio i Enrique Iglasias.. Produkty tej marki dostępne są na całym świecie, niedługo pojawią się również w Polsce.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...