Zamknij
E-zakupy - Informacje

Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności

Witold Sokołowski, 2016-12-01 16:26:49

Supermarket online Frisco.pl zwyciężył w kategorii „Przełamanie nieufności” podczas tegorocznej edycji konkursu „eCommerce Polska awards 2016”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Otrzymał także wyróżnienia w kategoriach: „Pomysł promocyjny roku” oraz „Innowacja roku”. To efekt wprowadzenia odważnej strategii komunikacyjnej, dzięki której wzmocniono świadomość marki wśród konsumentów, a w porównaniu do pierwszego półrocza 2015 roku liczba nowych klientów wzrosła o prawie 60%.

Konkurs „e-Commerce Polska awards” przyznaje nagrody najlepszym graczom na rynku e-handlu, którzy podążając za oczekiwaniami konsumentów nieustannie pracują nad ulepszaniem swoich platform. Działania Frisco.pl we wszystkich obszarach wpływających na doświadczenie konsumenckie oraz spersonalizowana komunikacja z klientem zostały docenione przez jury konkursu, czego wynikiem są nominacje w aż trzech kategoriach. Za „Przełamanie nieufności” supermarket online otrzymał główną nagrodę, na co wpływa miały: wygoda zakupów, jakość oferowanej usługi oraz gwarancje świeżości, najniższej ceny i niezawodności. W pozostałych dwóch kategoriach „Pomysł promocyjny roku” i „Innowacja roku” Frisco.pl zdobyło wyróżnienia.

– Cieszymy się, że nasza strategia, konsekwentnie egzekwowana we wszystkich działaniach komunikacyjnych i marketingowych, zaczyna przynosić realne rezultaty. Zauważamy to na podstawie wyników sprzedaży i rosnącego zaufania klientów do zakupów spożywczych online, gdyż w ciągu roku liczba nowo pozyskanych klientów zwiększyła się o 59%. Bardzo istotne są dla nas także nagrody przyznawane przez ekspertów z branży e-commerce – mówi Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Efektem wprowadzenia charakterystycznej koncepcji komunikacyjnej i zmiany wizerunku są nie tylko nagrody branżowe, ale przede wszystkim wzrost świadomości marki wśród klientów oraz rosnące zaufanie do zakupów spożywczych w Internecie. Częstotliwość zakupów w pierwszej połowie 2016 roku wzrosła o 13% w porównaniu do analogicznego okresu z 2015 roku, natomiast liczba nowych klientów w okresie czerwiec – sierpień urosła aż o 137% w stosunku do wyników sprzed roku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...