Zamknij
E-zakupy - Informacje

E-commerce Summit, czyli świat internetowego handlu – zarejestruj się bezpłatnie na kongres, już 27 kwietnia 2017

Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Konferencja E-commerce Summit, pomoże Ci pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce.

czytaj dalej

Poczta Polska: Polecony eCommerce notuje blisko 70% wzrost sprzedaży

Polecony eCommerce oferowany przez Pocztę Polską zanotował prawie 70% wzrost w sprzedaży porównując ze sobą ostatnie kwartały 2015 i 2016. To oferta z której najchętniej korzystają allegrowicze i małe sklepy internetowe. 

czytaj dalej

Nowe możliwości komunikacyjne dla e-sklepów

Prowadzących sklep internetowy w oparciu o platformę Zen Cart czy Joomla VirtueMart powinien zainteresować fakt, że teraz rozwiązania te zostały zintegrowane z SerwerSMS.pl. Dzięki temu użytkownicy obu platform będą mogli skorzystać z nowego rozszerzenia do swojej platformy i jeszcze skuteczniej docierać do klientów. 

czytaj dalej

e-Izba postuluje o wyłączenie handlu elektronicznego spod zakresu ograniczenia handlu w niedziele

Dyskusja o zakazie handlu w niedziele toczy się od września 2016 roku, kiedy to do sejmu trafił obywatelski projekt ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele. Mimo niejasnych i wadliwych przepisów, a także twardych wyliczeń wskazujących na skalę negatywnych skutków dla polskiej gospodarki, jakie przyniesie wprowadzenie w życie tej ustawy – kształt jej projektu – nawet po autokorekcie – wciąż jest niepokojący. I wciąż dotyczy e-sklepów. 

czytaj dalej

BLIK - największy system płatności mobilnych obchodzi drugie urodziny

Ponad 10 milionów transakcji i prawie 3,5 miliona użytkowników - to bilans dwóch lat funkcjonowania BLIKA, największego systemu płatności mobilnych w Polsce. BLIKIEM możemy dziś płacić w całym polskim e-commerce, wypłacać pieniądze z większości bankomatów, dokonywać przelewów na wskazany numer telefonu, płacić w sklepach stacjonarnych, kupować bilety w środkach komunikacji miejskiej, realizować transakcje podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem i regulować rachunki. 

czytaj dalej

Atrakcyjna zniżka za zakupy BLIKIEM na merlin.pl

Każdy, kto zrobi zakupy za pomocą BLIKA na portalu merlin.pl za minimum 40 złotych otrzyma kupon rabatowy o wartości 10 złotych na kolejne zakupy. Promocja potrwa do 5 marca 2017 r.
 

czytaj dalej

eStoreMedia dla Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska

eStoreMedia dla Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska

Firma Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska nawiązała współpracę z eStoreMedia, dostawcą innowacyjnych rozwiązań wspierających marki w ich obecności w Internecie, szczególnie w obszarze e-commerce. Od grudnia 2016 r. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska korzysta z systemu eStoreCheck, który jest najpełniejszym rozwiązaniem online umożliwiającym bieżący monitoring sprzedaży w sieci.  

czytaj dalej

Lotte Wedel i PAYBACK kontynuują współpracę B2B

Lotte Wedel, najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, przedłużyła umowę o współpracy z Programem PAYBACK, pierwszym i największym multipartnerskim Programem Bonusowym w naszym kraju. PAYBACK realizuje we współpracy z Wedlem autorski model wsparcia sprzedaży kierowany do 2 tysięcy sklepów detalicznych działających w kanale tradycyjnym.

czytaj dalej

Public Dialog rozpoczyna współprace z ForBET

Agencja Public Dialog rozpoczęła 1 lutego b.r. współpracę z ForBET, jednym z liderów wśród polskich firm bukmacherskich działających w Internecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej.
 

czytaj dalej

PKO Bank Polski inwestuje w ZenCard - program lojalnościowy na karty płatnicze

PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard Spółce z o.o., oferującej unikalną technologię marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. Zasięg sieci terminali eService i wsparcie PKO BP w połączeniu z platformą ZenCard mają pozwolić na stworzenie nowego standardu rynkowego, opartego o programy rabatowo-lojalnościowe przy wykorzystaniu dowolnych kart wydanych przez dowolny bank. 

czytaj dalej

Strona 1 z 49 1 2 3 ... 49 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...