Zamknij
E-zakupy - Informacje

Konkurs "e-Commerce Polska awards 2016" rozstrzygnięty

Witold Sokołowski, 2016-11-30 17:23:25

17 listopada, w Hotelu Novotel Centrum Warszawa, odbyła się uroczysta Gala Konkursu “e-Commerce Polska awards 2016”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W IV edycji wręczono 18 nagród głównych oraz 2 nagrody przyznane przez konsumentów w Kategorii: Najlepsza obsługa klienta. Wszyscy Nominowani otrzymali wyróżnienia.

Konkurs od początku kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, którym wręczono nagrody w zakresie brandingu oraz sprzedaży. Nowością tegorocznej edycji są kategorie Najbardziej cyfrowy bank oraz Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel, które dają szansę na wyróżnienie sektorów biznesu aktywnie działających na rynku e-gospodarki, a nawet w wielu wymiarach wyprzedzają uznane podmioty e-commerce. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. W tym roku do Konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń - blisko 150.

“e-Commerce Polska awards” to nagroda za najlepsze praktyki i najskuteczniejsze rozwiązania dopasowane do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wymagań konsumentów. Poszerzona formuła Konkursu o kategorie skierowane do nowych sektorów biznesu spotkała się z dużym zainteresowaniem i jest to dla nas sygnał do dalszego jej rozwoju. Tym bardziej, że oczekiwania względem Konkursu oraz Gali, która jest jego zwieńczeniem - są z roku na rok coraz większe - co wiąże się z rosnącym znaczeniem cyfrowej gospodarki i potrzebą wyznaczania standardów - informuje Patrycja Staniszewska, Prezes Zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej.

Jestem pełen podziwu dla uczestników tegorocznej edycji konkursu. Widać, że polski e-commerce rozwija się szybko nie tylko pod względem przychodowym, ale także ze względu na shopper experience oraz myślenie marketingowo-komunikacyjne. Już dziś wiele polskich sklepów wygląda podobnie do tych zza wielkiej wody, które przecież dysponują nieporównywalnie większymi funduszami oraz potencjałem klienckim - mówi Bartosz Kiełbiński, Członek Kapituły Konkursu, Dyrektor Zarządzający w eStoreMedia Sp. z o.o.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...