Zamknij
E-zakupy - Informacje

Konkurs "e-Commerce Polska awards 2016" rozstrzygnięty

Witold Sokołowski, 2016-11-30 17:23:25

17 listopada, w Hotelu Novotel Centrum Warszawa, odbyła się uroczysta Gala Konkursu “e-Commerce Polska awards 2016”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W IV edycji wręczono 18 nagród głównych oraz 2 nagrody przyznane przez konsumentów w Kategorii: Najlepsza obsługa klienta. Wszyscy Nominowani otrzymali wyróżnienia.

Konkurs od początku kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, którym wręczono nagrody w zakresie brandingu oraz sprzedaży. Nowością tegorocznej edycji są kategorie Najbardziej cyfrowy bank oraz Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel, które dają szansę na wyróżnienie sektorów biznesu aktywnie działających na rynku e-gospodarki, a nawet w wielu wymiarach wyprzedzają uznane podmioty e-commerce. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. W tym roku do Konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń - blisko 150.

“e-Commerce Polska awards” to nagroda za najlepsze praktyki i najskuteczniejsze rozwiązania dopasowane do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wymagań konsumentów. Poszerzona formuła Konkursu o kategorie skierowane do nowych sektorów biznesu spotkała się z dużym zainteresowaniem i jest to dla nas sygnał do dalszego jej rozwoju. Tym bardziej, że oczekiwania względem Konkursu oraz Gali, która jest jego zwieńczeniem - są z roku na rok coraz większe - co wiąże się z rosnącym znaczeniem cyfrowej gospodarki i potrzebą wyznaczania standardów - informuje Patrycja Staniszewska, Prezes Zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej.

Jestem pełen podziwu dla uczestników tegorocznej edycji konkursu. Widać, że polski e-commerce rozwija się szybko nie tylko pod względem przychodowym, ale także ze względu na shopper experience oraz myślenie marketingowo-komunikacyjne. Już dziś wiele polskich sklepów wygląda podobnie do tych zza wielkiej wody, które przecież dysponują nieporównywalnie większymi funduszami oraz potencjałem klienckim - mówi Bartosz Kiełbiński, Członek Kapituły Konkursu, Dyrektor Zarządzający w eStoreMedia Sp. z o.o.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...