Zamknij
E-zakupy - Informacje

Martes Sport sięga po nowoczesne technologie eCommerce

Witold Sokołowski, 2013-04-18 11:28:49

Producent oraz importer takich znanych na polskim rynku marek jak Arena, Colmar, Elbrus, Hi-Tec, Iguana, Magnum, Martes oraz akcesoriów Nike rozpoczął prace nad wdrożeniem kompleksowych rozwiązań eCommerce ─ od kompleksowej strategii eCommerce, przez interaktywne prototypy oraz testy z użytkownikami, wdrożenie i wsparcie rozwiązań, aż po e-mail marketing i inne narzędzia wspierające sprzedaż internetową.

- Celem projektu jest zwiększenie ruchu i sprzedaży w sklepie oraz wzrost lojalności klientów – mówi Jarosław Gewinner, specjalista ds. reklamy w Martes Sport. – Nasze produkty są nowoczesne i technologicznie zaawansowane. Chcemy, żeby również nasz wizerunek internetowy odzwierciedlał postęp technologiczny w produkcji akcesoriów sportowych – podkreśla Jarosław Gewinner.

Mniej czasu na zakupy - więcej na sport

Wdrożenie ułatwi klientom Martes Sport nawigację podczas zakupów online i skróci ścieżkę dostępu do konkretnych produktów. Wprowadzone zostaną mechanizmy filtrowania. Na stronie pojawią się bardziej wyczerpujące opisy i specyfikacje produktów wraz z dokładnymi zdjęciami. Ma to kluczowe znaczenie podczas zakupów w sieci, gdzie produktu nie możemy fizycznie dotknąć i ocenić. Martes Sport położył duży nacisk na organizację tematyczną działów w swoich fizycznych sklepach w całej Polsce. Z tego jest dobrze znany i również systematycznie nagradzany. Sklep online będzie odzwierciedleniem tej cechy user experience. Projekt wdrożenia zakłada również ułatwienie kontaktu z obsługą klienta.

Agencja Lizard Media wybrana została spośród kilku większych firm biorących udział w konkursie ofert. Prace nad projektem firma z Bielska-Białej rozpoczęła od warsztatów user experience z klientem, w których określono wspólnie grupę docelową, stworzono modele mentalne oraz strategię user experience. – Wdrożenie nowej strategii eCommerce da Martes Sport przewagę konkurencyjną – przekonuje Paweł Biliński, UX Manager w Lizard Media. – Osiągniemy to poprzez solidne analizy i strategię user-experience, a także ciągłą analizę potrzeb i zachowań użytkowników. To kluczowe do osiągnięcia celu, jakim jest wzrost współczynników sprzedaży i konwersji – dodaje Paweł Biliński.

W tej chwili sieć sklepów Martes Sport w Polsce to prawie 50 salonów obejmujących 26 730 m². To sklepy sportowe wielko powierzchniowe od 270 do 2 200 m², z markowymi artykułami sportowymi do uprawiania najbardziej popularnych dyscyplin sportowych. Oferta firmy skierowana jest do klientów wymagających, przywiązujących wagę do marki i jakości zarówno dla wytrawnych sportowców, jak i tych, którzy dopiero szukają odpowiedniej dla siebie dyscypliny. Sklepy znana są z funkcjonalnej i tematycznej organizacji działów, która pozwala na łatwe zlokalizowanie poszukiwanego artykułu. Pierwszy sklep został otwarty w sierpniu 2005 roku. W asortymencie firmy znalazły się ubrania, obuwie oraz sprzęt i akcesoria dla takich dyscyplin jak trekking, sporty zimowe, pływanie, rower, turystyka i wiele innych.

Wdrożenie przewidziane jest na koniec drugiego kwartału 2013 r.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...