Zamknij
E-zakupy - Informacje

Pierwsza ogólnopolska kampania marki BLIK

Witold Sokołowski, 2016-12-27 18:39:25

Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności - to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia 2016 r. multimedialnej kampanii reklamowej systemu płatności mobilnych BLIK.

System mobilnych płatności BLIK istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Etap rozwoju systemu, na którym obecnie znajduje się system BLIK, pozwala na rozpoczęcie szerokich działań reklamowych. Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie w mediach ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności BLIKA - szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu (P2P) i ekspresowe płatności online.

- Żyjemy coraz szybciej i intensywniej, dążymy do tego, by ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie. I BLIK jest takim narzędziem, które wychodzi temu naprzeciw - daje nam wygodę, łatwość i bezpieczeństwo płatności. Tym bardziej cieszy nas to, że mamy szansę o BLIKU mówić po raz pierwszy tak szeroko - mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu.

Multimedialna kampania marki BLIK będzie emitowana w najbardziej zasięgowych i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych. np. w telewizji, internecie, social mediach, a także w wewnętrznych kanałach Banków - uczestników systemu. Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One), a planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom. 

Głównym elementem kampanii jest wyprodukowany przez Easy Hell i wyreżyserowany przez Michała Bulika 45-sekundowy spot, który przedstawia wszystkie zalety BLIKA. W filmie widzimy młodego mężczyznę, który wychodząc z domu zapomniał wprawdzie portfela, ale dzięki temu, że ma przy sobie telefon, może bez problemu przez cały dzień wypłacać, przelewać i płacić BLIKIEM. Pomysł zrodził się z prostej obserwacji, że większość z nas w ciągu dnia właściwie nie odrywa się od telefonu. Stał się on niejako przedłużeniem naszej ręki, dlatego w spocie przyjęto konwencję kamery z telefonu, czyli selfie.

W spocie wykorzystano muzykę z utworu „Telefon” grupy Fisz Emade Tworzywo, a całość dopełnia hasło spotu - „BLIK i jest. Płacisz, Wypłacasz, Przelewasz”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...