Zamknij
E-zakupy - Informacje

Pierwsza ogólnopolska kampania marki BLIK

Witold Sokołowski, 2016-12-27 18:39:25

Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności - to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia 2016 r. multimedialnej kampanii reklamowej systemu płatności mobilnych BLIK.

System mobilnych płatności BLIK istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Etap rozwoju systemu, na którym obecnie znajduje się system BLIK, pozwala na rozpoczęcie szerokich działań reklamowych. Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie w mediach ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności BLIKA - szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu (P2P) i ekspresowe płatności online.

- Żyjemy coraz szybciej i intensywniej, dążymy do tego, by ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie. I BLIK jest takim narzędziem, które wychodzi temu naprzeciw - daje nam wygodę, łatwość i bezpieczeństwo płatności. Tym bardziej cieszy nas to, że mamy szansę o BLIKU mówić po raz pierwszy tak szeroko - mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu.

Multimedialna kampania marki BLIK będzie emitowana w najbardziej zasięgowych i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych. np. w telewizji, internecie, social mediach, a także w wewnętrznych kanałach Banków - uczestników systemu. Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One), a planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom. 

Głównym elementem kampanii jest wyprodukowany przez Easy Hell i wyreżyserowany przez Michała Bulika 45-sekundowy spot, który przedstawia wszystkie zalety BLIKA. W filmie widzimy młodego mężczyznę, który wychodząc z domu zapomniał wprawdzie portfela, ale dzięki temu, że ma przy sobie telefon, może bez problemu przez cały dzień wypłacać, przelewać i płacić BLIKIEM. Pomysł zrodził się z prostej obserwacji, że większość z nas w ciągu dnia właściwie nie odrywa się od telefonu. Stał się on niejako przedłużeniem naszej ręki, dlatego w spocie przyjęto konwencję kamery z telefonu, czyli selfie.

W spocie wykorzystano muzykę z utworu „Telefon” grupy Fisz Emade Tworzywo, a całość dopełnia hasło spotu - „BLIK i jest. Płacisz, Wypłacasz, Przelewasz”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...