Zamknij
E-zakupy - Wywiady

Tomasz Karolak z zanox: Polska przyczółkiem marketingu afiliacyjnego w Europie

Zbigniew Forjasz, 2013-09-24 00:19:15

Jako jeden z nielicznych krajów Europy, możemy poszczyć się coraz lepszymi wynikami w marketingu efektywnościowym. Według zanox, tylko w zeszłym roku odnotowano wzrost liczby programów performance o 30 proc., a Polska jest przyczółkiem do ekspansji w regionie. Tego można było dowiedzieć się z tegorocznej edycji zanox Expert Day. W trakcie konferencji ogłoszono również najlepsze agencje performance w kraju. Jak co roku spotkaniu towarzyszyły debaty i panele dyskusyjne. Szukano m.in. odpowiedzi na pytanie dotyczące najskuteczniejszych czynników motywujących klientów do robienia zakupów w sieci – kupony rabatowe, kody, zniżki czy programy lojalnościowe.

W tym roku po raz pierwszy zanox przyznał nagrody dla najlepszych agencji marketingu efektywnościowego. – Rynek afiliacyjny rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Klienci oswoili się już tym modelem, a efekty które osiągają można stawiać za wzór dla innych. W związku z tym postanowiliśmy przyznać nagrody dla agencji, które osiągają najlepsze wyniki w swoich kategoriach – mówi Tomasz Karolak, Country manager w zanox. Za najlepszą uznano Havas Media, która otrzymała tytuł "Best Agency Performance". Wyróżniono również Next, która wprowadziła najwięcej klientów do sieci zanox - kategoria „Best New Business”. Za najlepiej przygotowaną kampanią nagrodzono natomiast Berry Project. Statuetki wręczyli Tomasz Karolak oraz Frédéric Saigne, Regional Manager Nordics & Eastern Europe.

zanox w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Podczas konferencji ogłoszono również decyzję o przystąpieniu zanox do eCommerce Polska. – Jako firma ściśle związana z branżą handlu elektronicznego postanowiliśmy dołączyć do organizacji, która skupia najważniejsze podmioty e-commerce w kraju. Chcemy aktywnie brać udział w jej obradach oraz dzielić się wiedzą, którą posiadamy. Planujemy m.in. przeprowadzić serię szkoleń na temat marketingu afiliacyjnego dla członków Izby - mówi Tomasz Karolak z zanox.

Przyszłość branży

Tematami dyskusji ekspertów tegorocznego Expert Day były sposoby motywowania klientów w internecie. W tym panelu wzięli udział przedstawiciele International Coupons, Groupon Polska, PAYBACK, nonstopConsulting oraz Stilago. Ostatnia dyskusja dnia dotyczyła przewidywań i najważniejszych trendów. Mówili o nich eksperci z T-mobile Polska, Fun in Design, Ve Interactive Limited i Freespee.

Tegoroczny Expert Day, organizowany przez zanox, spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników. W konferencji wzięło udział prawie 200 Wśród nich byli m.in. przedstawiciele agencji, reklamodawców, a także wydawcy.

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Zbigniew Forjasz

Senior Account Executive w agencji Praktycy.com.

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...